Depresja i stres

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
Uśmieszki
:D :) :wink: :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest włączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: Depresja i stres

Re: Depresja i stres

Post przez Grenia » piątek, 20 września 2019, 13:33

ja mialam tak stresujaca prace ze powoli wpadalam w depresje.. no masakra. Na niczym nie moglam sie skupic i czulam ze nic mi nie wychodzi. Pomyslalam wiec ze musze sie kogos poradzic. Dlugo szukalam dpowiedniego psychologa. Przeszukalam doslownie calą Warszawę i dopiero w Nowym Modlinie trafilam w odpowiednie ręce. Prywatna klinika Medox http://medox.org.pl/ wykonuje swoją prace jak nalezy bo ich psycholodzy mają dobre podejscie do pacjenta i spore doswiadczenie. Ja juz czuje sie znacznie lepiej

Re: Depresja i stres

Post przez kincia » czwartek, 12 września 2019, 16:31

kega napisał(a):Słyszałam o terapii online, Psychomedic takową oferuje i poczytałam na ten temat. Okazało się, że w zachodnich krajach to normalne i skuteczne. Sama mieszkam zagranicą, nie znam na tyle języka by skorzystać z pomocy tutaj a nie dzieje się dobrze. Skontaktowałam się z kliniką i umówiłam na konsultację. liczę na dalsza współprace i pomoc z ich strony, na odległość.

Super opcja z tym skype, sama korzystałam z konsultacji przez https://psychomedic.pl/konsultacja-prze ... ychiatrii/, super podejście, poświęcony czas i konkretne informacje, które pomogły mi w dalszym etapie leczenia mojej babci

Re: Depresja i stres

Post przez Rebin » niedziela, 8 września 2019, 10:25

No niestety, takie problemy pojawiają się coraz częściej dlatego warto zadbać o swoje zdrowie psychiczne, ale również fizyczne i tutaj śmiało mogę polecić Wam, abyście zajrzeli na stronę https://mamwyzwanie.pl gdzie znajdziecie kilka ciekawych propozycji oraz podpowiedzi jeśli chodzi o dietę, dbanie o swoje zdrowie, czy również poruszone tematy depresji oraz stresu, który niestety w życiu codziennym nas nie omija.

Re: Depresja i stres

Post przez Zuzikk » poniedziałek, 2 września 2019, 20:14

Niestety, ale depresja dopada coraz więcej osób i nie należy jej bagatelizować.

Re: Depresja i stres

Post przez guran » piątek, 30 sierpnia 2019, 13:42

Są tacy ludzie, którzy chodzą na terapie i takie terapie są bardzo pomocne, ale nie każdemu bo niektórzy mogą chodzić i nic z tego nie będzie. Z tego co czytałem coraz częściej używa się https://www.taniepestki.pl/green-house- ... siona.html czyli marihuanę medyczną w przypadku leczenia depresji, nerwicy, bólów głowy, bezsenności i tak dalej ponoć daje to dobre efekty. Co o tym sądzicie? To dobrze, że ten specyfik jest już legalny?

Re: Depresja i stres

Post przez Olena » czwartek, 8 sierpnia 2019, 11:07

Depresja w starszym wieku to niestety powszechne zjawisko - senior czuje sie niepotrzebny innym i przez to osamotniony. Na szczescie sa miejsca ktore potrafią tchnąć drugie życie w seniora. W domu seniora Pod Topolami https://podtopolami.eu w Piotrkowie Kujawskim stan zdrowia dziadka mojej koleżanki znacznie sie poprawil - teraz jest bardzo radosny - czesto sie usmiecha i ogolnie lepiejmu. Widac ze personel doklada wszelkich staran aby ich podopieczni czuli sie tu jak w domu

Re: Depresja i stres

Post przez Katierina » środa, 7 sierpnia 2019, 08:05

A mi nic tak nie pomogło jak terapia taka normalna w ośrodku stacjonarnym. I tutaj bardzo polecam Centrum Psychologiczne Sens w Mińsku Mazowieckim. Ogromne wsparcie. Nie ma to jak normalne porozmawianie ze specjalistą.

Re: Depresja i stres

Post przez lonek » poniedziałek, 29 lipca 2019, 10:56

Każdy powinien dopasować metodę do siebie. Mi próbowało pomóc wielu specjalistów, niestety bezskutecznie. Natrafiłem kiedyś na artykuł, który mówił, że terapia mindfulness teraz cieszy się największą popularnością. Postanowiłem spróbować, bo chciałem wreszcie odmienić swoje życie. Teraz uczęszczam na terapię już drugi rok i jestem bardzo zadowolony ze wszystkich zmian :)

Re: Depresja i stres

Post przez kega » środa, 24 lipca 2019, 16:46

Słyszałam o terapii online, Psychomedic takową oferuje i poczytałam na ten temat. Okazało się, że w zachodnich krajach to normalne i skuteczne. Sama mieszkam zagranicą, nie znam na tyle języka by skorzystać z pomocy tutaj a nie dzieje się dobrze. Skontaktowałam się z kliniką i umówiłam na konsultację. liczę na dalsza współprace i pomoc z ich strony, na odległość.

Re: Depresja i stres

Post przez kardinale » środa, 17 lipca 2019, 15:24

Fajnie o tym piszą w tym artykule https://www.portel.pl/spoleczenstwo/pro ... 12125?sh=1 dla mnie super !

Góra

cron