Dieta a budowa mięśni?

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
Uśmieszki
:D :) :wink: :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest włączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: Dieta a budowa mięśni?

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez fitciak » sobota, 19 maja 2018, 23:08

Przede wszystkim nadwyżka kaloryczna i sporo węglwodanów - szczególnie okołotreningowo.

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez lonia » wtorek, 8 maja 2018, 14:45

Zawsze powinniśmy się kierować przede wszystkim sygnałami naszego organizmu, żeby nie zrobić sobie krzywdy jakąś dietą.

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez Magnolia90 » sobota, 7 kwietnia 2018, 13:01

Nie jestem specem w tej dziedzinie, ale z tego co wiem od znajomych co dbają o swoją figurę to warto stosować koktajle proteinowe http://www.limvena.pl/kategoria-produktu/koktajle/ . Z tego co wiem to dzięki nim można kontrolować masę ciała i można w efektywny sposób schudnąć. Także może warto dowiedzieć się w tej kwestii coś więcej?

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez Masterko » piątek, 30 marca 2018, 19:47

A ja wszystkim fanom zdrowego odżywiania polecam świeżo wyciśnięte soki z wyciskarki do owoców i warzyw Muke. Warto zwrócić uwagę na to, że sokowirówka i blender utlenia napój, pozbawia go dużej części witamin i wartości odżywczych. Poza tym nie radzi sobie z wieloma warzywami czy owocami. Wyciskarka Muke przyrządzi soki i koktajle z takich produktów jak np. liście szpinaku, jarmużu, sałaty i ziół typu pietruszka, bazylia, mięta, z którymi nie poradzi sobie żadna sokowirówka... Dzięki temu na pewno nie zabraknie witamin i wartości odżywczych. ;)

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez barmanka » wtorek, 20 marca 2018, 18:39

Na pewno trenując warto dobrać sobie odpowiednią dietę. Może w tym pomóc taki trener https://www.facebook.com/trenerpiotrderylo/ Nie tylko zapewni nam odpowiednią dietę, ale też np. plan treningowy. Pomoc takiej osoby z doświadczeniem to najlepsza opcja. Wtedy nie zrobimy sobie krzywdy złą dietą.

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez DanielaMT77 » czwartek, 22 lutego 2018, 12:12

Własnie dieta to nie tylko opcja dla osób które chcą schudnąć. Osoby które chcą troche przybrać masy mięśniowej muszą również postawić na sprawdzoną dietę. Bez tego nie zbudujecie mięśni. Poczytajcie coś o dietach na stronie https://www.xn--kunia-zdrowia-c4c.pl Może ich dieta samuraj będzie wam odpowiadać. Proponują oni catering dietetyczny. Bardzo wygodną opcję dostawy posiłków. Również w ich ofercie są konsultacje dietetyczne i trenerzy personalni

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez Kieres » czwartek, 22 lutego 2018, 11:29

Kwasy Omega 3 są bardzo ważne, zgadzam się z tym. Swoje zamawiam ze strony http://estrovita.pl/ i jestem zadowolony z uzyskiwanego efektu. Są korzystne cenowo i świetnie wpływają na mój organizm.

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez Anetka61 » czwartek, 8 lutego 2018, 16:47

Dla sportowców najlepsze są kwasy omega 3 :) Ja dbam przede wszystkim o to, aby moja dieta była w nie bogate. Oprócz tego zażywam suplementy :) A o kwasie tym dowiedziałam się z http://megawitaminy.pl/ , gdzie zawsze znajduję fachowe artykuły dotyczące zdrowia!

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez Gejmex » środa, 31 stycznia 2018, 00:37

A czy czytacie w takich sprawach jakieś wszelkie porady na blogach czy stronach internetowych ? JA jestem tego zwolennikiem i moje ostatnie znalezisko to blog gdzie właśnie takie rzeczy można dostać. Chodzi mi konkretnie o porady dietetyczne na Cyklgastro.pl . Myślę, że warto sobie spojrzeć na ten blog, może akurat komuś z Was się spodobają wpisy zamieszczone w tym miejscu

Re: Dieta a budowa mięśni?

Post przez 77ewcia5 » wtorek, 30 stycznia 2018, 14:22

Cześć,
polecam suplement jakim jest kreatyna, sami zobaczcie http://dietevo.pl/sport/jak-dziala-kreatyna/ dzięki niej mięśnie szybciej się budują dodatkowo unikniecie przeciążeń i będziecie mieli więcej siły do ćwiczenia! polecam wszystkim!! :D

Góra