Wybór betonu, podstawa

Wybór betonu, podstawa

Postprzez karolina147 » środa, 9 stycznia 2019, 10:50

Stoję przed wyborem betonu towarowego, nie jestem obeznana w temacie dlatego mam takie pytanie, czy ktoś się orientuję na co zwrócić uwagę? Mam znanego budowlańca, który od lat poleca i korzysta z znanego na Śląsku producenta betonu https://www.zelbetex.pl/beton/ :wink: Sprawdzałam opinie w sieci i również okazuje się, że polecają Żelbetex.
A jakie jest Wasze zdanie, może ktoś obeznany bardziej w temacie? :D
Pozdrawiam :wink:
karolina147
 
Posty: 1
Dołączył(a): środa, 9 stycznia 2019, 10:35

Postprzez » środa, 9 stycznia 2019, 10:50

 

Re: Wybór betonu, podstawa

Postprzez Carmel89 » sobota, 19 stycznia 2019, 15:17

Przyznam się, że w takich tematach to ja jestem całkowicie zielona. Jedynie co mogę nakierować Cię na beton firmy https://www.cemex.pl/beton.aspx , że możesz sobie tam przejrzeć oferty. Z tego co pamiętam właśnie tam brat zamawiał beton do budowy swojego domu i chwalił sobie ich pod względem wysokiej jakości. Myślę, że i ty może znajdziesz tam coś odpowiedniego dla siebie. Tam nawet masz opisane poszczególne typu betonu.
Carmel89
 

Re: Wybór betonu, podstawa

Postprzez Ewakuacja » wtorek, 19 lutego 2019, 10:54

No właśnie takie podstawy są bardzo ważne. Nie można rozpoczynać budowy z użyciem złych i nie dość dobrych materiałów budowlanych. Ta firma http://www.betor.pl/bloczki-betonowe/ ma dobrej jakości beton i również bloczki betonowe. Dobrze sprawują się przy budowach różnego rodzaju.
Ewakuacja
 
Posty: 327
Dołączył(a): poniedziałek, 1 maja 2017, 18:23

Re: Wybór betonu, podstawa

Postprzez janek18slo » poniedziałek, 1 kwietnia 2019, 12:34

Jeżeli poszukujesz dobrego betonu do swojego oczka to polecam firmę ze Śląska betoniarnia bielsko. Fachowcy przez duże F!
janek18slo
 

Re: Wybór betonu, podstawa

Postprzez zespół_eBeton » wtorek, 2 kwietnia 2019, 21:28

Dzień dobry,