Drewno na taras

Drewno na taras

Postprzez AnnaES » czwartek, 10 grudnia 2015, 10:18

Wiosną chcemy z mężem wykończyć taras w naszym nowym domku, bardzo podoba mi się drewno położone na tarasie. Zaczęłam szukać firmy która wykonuje takie usługi i znalazłam http://centrumparkieciarza.pl/tarasy/drewniane/. Wizualnie wygląda to świetnie, już nie mogę doczekać się swojego tarasu. A wy jakie macie tarasy??
AnnaES
 
Posty: 19
Dołączył(a): poniedziałek, 23 listopada 2015, 14:23

Postprzez » czwartek, 10 grudnia 2015, 10:18

 

Re: Drewno na taras

Postprzez krystynazgazowni » piątek, 14 kwietnia 2017, 12:59

Mój taras jest dopiero w planach, ale myślę że położę jakieś deski, do końca nie wiem jakie ale deski. Problem jest z bramka i ogrodzeniem tarasu, balustradami. Jakie macie balustrady, drewniane czy stalowe ? Ja chciał bym coś ze stali potworzyć, z zawodu jestem spawaczem i dam sobie rade tylko zatrzymałem się bo widzę że brakuje mi kilku materiałów do spawania, prośba do Was czy macie jakieś sprawdzone miejsca gdzie takie materiały mógł bym kupić ?Myślałem o nich http://www.mei-stal.com.pl znajomy mi mówił o nich, bo korzystał z ich usług, ale jeżeli macie coś sprawdzonego to będę wdzięczny.
krystynazgazowni
 
Posty: 230
Dołączył(a): czwartek, 2 marca 2017, 08:37

Re: Drewno na taras

Postprzez Judyta » czwartek, 4 maja 2017, 21:38

Nie mam domu żeby zrobić sobie taki taras ale rzeczywiście ładnie to wygląda.
Judyta
 
Posty: 2
Dołączył(a): czwartek, 4 maja 2017, 21:35

Re: Drewno na taras

Postprzez Taldeer » czwartek, 6 lipca 2017, 03:44

Dobre drewno na taras wymaga bardzo dobrej opieki. Zresztą dbanie o drewniane konstrukcje wymaga wiele wysiłku, a i tak nie zawsze uda nam się przed wszystkim uchronić. Przecież pojawiają się takie zagrożenia jak owady drzewne, korniki etc. Należy wiedzieć jak zwalczyć szkodniki w drewnie i nie bać się pomocy fachowców!
Taldeer
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 4 lipca 2017, 21:12

Re: Drewno na taras