Strona 4 z 8

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: czwartek, 4 stycznia 2018, 08:34
przez symfony
Firmę to chyba najlepiej mieć jako emeryt, brak zusu to podstawa :D

PostNapisane: czwartek, 4 stycznia 2018, 08:34
przez Reklama

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: czwartek, 8 lutego 2018, 17:25
przez wiktoria68
Jednym z kosztów, acz dobrze wydanym jest zamontowanie w firmie monitoringu. Pamiętam kilka lat temu, kiedy rano przyszliśmy do pracy, okazało się, że po komputerach w firmie zostało wspomnienie. Skradziono 26 zestawów komputerowych, a szef nie miał nawet ubezpieczenia, o monitoringu nie wspomnę. To go jednak czegoś nauczyło, teraz ma i jedno i drugie. Sprawdźcie ofertę,
strona www odpowie Wam na wszelkie pytania. Koszty naprawdę żadne w porównaniu z tym, co można stracić.

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: niedziela, 11 lutego 2018, 19:13
przez ceramic3
Ja niestety nie mam za dużej wiedzy w tym obszarze tematycznym. Dlatego też niezbyt będę w stanie pomóc...

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: poniedziałek, 12 lutego 2018, 13:04
przez katarzyna.j
koszty prowadzenia firm są bardzo różne, jest to szeroki temat dlatego lepiej jest to zlecić firmie zewnętrznej np do jakiegoś biura księgowego, które się tym zajmuję profesjonalnie. Jest to chyba najlepsza opcja.

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: czwartek, 26 kwietnia 2018, 14:33
przez jaskier
Wiele firm często rezygnuje z niektórych działów na rzecz korzystania z zewnętrznych usług. Nie powiem, to jest jakaś forma oszczędności, ale ze względu na ciągłe zmiany w rynku i rozwój przedsiębiorstwa, często dochodzi do weryfikacji tego modelu zarządzania i wtedy koszty się zwiększają. Dużo przedsiębiorców oszczędza tam, gdzie tak naprawdę nie powinno, np. na pracownikach, świadczeniach, wyposażeniu, marketingu, a potem się okazuje, że trzeba to zmienić, bo inaczej nie utrzymają się na tle konkurencji, która podejmuje lepsze decyzje w tym zakresie.

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: środa, 23 maja 2018, 12:22
przez dariawaria
moja firma to projektowanie systemów klimatyzacyjnych i wszelkimi kosztami zajmuje się księgowa, to chyba najlepsza opcja, sama bym się w tym pogubiła...

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: wtorek, 29 maja 2018, 12:48
przez luka14
Niestety w naszym kraju są one zbyt duże. Szczególnie przez absurdalne podatki, ech..

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: wtorek, 29 maja 2018, 21:07
przez Ewakuacja
Mój znajomy, który prowadzi własny biznes, warsztat samochodowy w prosty sposób zoptymalizował koszta dostawców części. Dzięki takiej platformie https://woopauto.com znajduje wszystkie potrzebne mu części, dostawców, sklepy oraz firmy transportowe, tym samym nie traci czasu na latanie, załatwianie po kilku punktach, jak wiadomo czas to pieniądz w tym biznesie. Warto się nad tym zastanowić, tym bardziej jeżeli szukasz oszczędności w firmie.

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: środa, 30 maja 2018, 10:31
przez Arkadiusz1
Jasna sprawa, warto dobrze zastanowić się, nad kierunkiem rozwoju Waszej firmy.

Re: Koszty prowadzenie firmy...

PostNapisane: poniedziałek, 25 czerwca 2018, 14:38
przez agaa
W każdej firmie są koszty, których nie można w żaden sposób zmniejszyć oraz takie, które da się ograniczyć w pewnym stopniu, jeżeli generują zbyt duże wydatki finansowe. Nie możemy uniknąć ZUS ani podatków, nie możemy też oszczędzać kosztem pracowników. Gdzie więc szukać oszczędności, by te kwoty w skali roku nie były tylko groszowymi sprawami? W każdej firmie najpewniej dużo pieniędzy traci się na ogrzewanie oraz energię - można więc przeprowadzić audyt energetyczny przedsiębiorstwa i zobaczyć co pozwoli zaoszczędzić sporo pieniędzy. Audyt energetyczny ma na celu zmniejszenie kosztów ogrzewania budynku, kosztów uzyskania ciepłej wody użytkowej oraz kosztów wentylacji i klimatyzacji. Celem przeprowadzenia audytu jest zalecenie konkretnych rozwiązań, które pozwolą na zaoszczędzenie energii.

PostNapisane: poniedziałek, 25 czerwca 2018, 14:38
przez Reklama