Regulamin z dnia 25.05.2018

Obowiązuje bezwzględnie każdego użytkownika forum, więc warto się z nim zapoznać.

Regulamin z dnia 25.05.2018

Postprzez administrator » poniedziałek, 4 czerwca 2018, 07:51

Regulamin forum

1.Udział w forum jest dobrowolny i bezpłatny. Wejście, dokonanie wpisu czy rejestracja na niniejszym forum traktowane jest jako zapoznanie się z niniejszym regulaminem i zaakceptowanie treści w nim zawartych.

2.Dokonując rejestracji na forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie od Administracji forum i właściciela forum oraz sponsorów forum materiałów reklamowych na podany podczas rejestracji adres mailowy. Niniejsza zgoda dotyczy również możliwości wysyłania materiałów promocyjnych i informacyjnych

3.Za treści publikowane na forum odpowiadają ich autorzy. W przypadku naruszenia norm prawnych, obyczajowych i etycznych Administracja forum, ani właściciel forum nie jest w żaden sposób stroną do której można kierować jakiekolwiek roszczenia i zarzuty

4.Zabrania się publikowania na forum treści o charakterze propagujących nienawiść, rasizm, faszyzm, idee komunizmu, jak również treści o charakterze naruszające obowiązujące prawo (w tym podawanie linków do stron zawierających takie treści)

5.Zabrania się publikowania treści ogólnie uważanych za obraźliwe, w tym naruszające godność i poszanowanie człowieka w zakresie jego poglądów i uczuć religijnych

6.Zabranie się publikowania treści naruszających prawo polskie i międzynarodowe, w tym również praw autorskich i im pokrewnych

7.Na forum piszemy w odpowiednich działach.

8.Do wklejania linków, służą odpowiednie działy tematyczne, linki i posty które będą nie podane w odpowiednim dziale będą kasowane (np. link odnoszący się do warsztatu samochodowego będzie umieszczony w dziale Uroda, no chyba, że będzie dotyczył urody właściciela lub właścicielki...:-), a w przypadku uzasadnionym będzie to się wiązało z ukaraniem użytkownika kara administracyjną Powyższy punkt nie dotyczy administratorów. Ci mogą wklejać linki w dowolnym miejscu forum..

9.Szanujmy swój język. Na forum staramy się pisać poprawną polszczyzną unikając wulgaryzmów. Za ich używanie dajemy ostrzeżenia

10.System kar
a)Za używanie wulgaryzmów, łamanie regulaminu jak również nieprzestrzeganie zakazów jakie są umieszczone w pewnych działach administrator lub moderator nakłada karę w postaci ostrzeżenia, które blokuje dostępność do pewnych funkcji forum. Ostrzeżenia są kasowane po 30 dniach od ich nałożenia
b)Nagminne naruszanie regulaminu spowoduje BAN na danym koncie
c)W przypadkach wyjątkowych BAN może być zamieniony na całkowite usunięcie konta

11.Nie można zakładać kilku kont z jednego adresu mailowego

12.Administracja zastrzega sobie prawo do moderowania lub usuwania postów bez podania przyczyny. Podobnie będą traktowane konta, gdzie za obraźliwy będzie uważany nick użytkownika

13.Usunięcie konta na prośbę użytkownika następuje poprzez wniosek przesłany mailowo na adres fora@spoko.pl W nazwie maila prosimy zamieścić treść „Usunięcie konta nick: [tu wpisujemy swój nick]. Aby uniknąć nieporozumień i „żartów” ze strony innych osób, z naszej strony zostanie wysłana odpowiedź na adres mailowy jaki użytkownik podał w trakcie rejestracji z informacją o prośbie o usunięciu konta. Jeżeli mailowo (odpowiedź musi być wysłana jako odpowiedź na naszego maila) potwierdzisz chęć usunięcia konta, zostanie ono zlikwidowane. Podobnie w przypadku chęci wglądu w swoje dane osobowy, ich edycję itp prosimy również o kontakt pod wyżej wymieniony adres mailowy.

14. Forum w celu poprawnego działania przetwarza twoje dane osobowe, jednak niniejsze forum jest subdomeną marki .phorum.pl Właścicielem marki jest, mającym pełną kontrolę nad bazą danych domeny, w tym przetwarzaniem Twoich danych jest Cloud Technologies S.A. z siedzibą w Warszawie. My jako administrator forum nie mamy prawa do pełnego zarządzania bazą danych forum. Nie mamy wpływu na wyświetlane reklamy jak i profilowanie całego serwisu. Jedynie do czego mamy dostęp, to do danych jakie podałeś przy rejestracji:
-nick
-adres e-mail
-inne dane jakie sam dobrowolnie zdecydowałeś się udostępnić poprzez uzupełnienie swojego profilu

I tylko w tym zakresie jesteśmy wstanie je przetwarzać edytować, czy usunąć je na twoje żądanie, poprzez usunięcie konta. W przypadku usunięcia konta, są usuwane wszelkie informacje oprócz samych postów, które są anonimizowane

15.W pozostałym zakresie, nie objętym niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy RODO

16.Szczegóły dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych znajdują się w temacie Polityka prywatności.

17.Regulamin jak i wszelkie późniejsze jego zmiany wchodzą w życie w chwili jego opublikowania. Obowiązującą jest wersja regulaminu z zawsze jego najświeższa wersja łącznie z ewentualnymi załącznikami i aneksami... Równocześnie z dniem publikacji przestaje obowiązywać poprzednia wersja regulaminu.

18/W kwestiach spornych, które nie zakończyło postępowanie mediacyjne, sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów jest sąd miejscowy dla Administratora forum, w przypadkach w których on jest stroną sporu.
administrator
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 31 października 2014, 17:55

Postprzez » poniedziałek, 4 czerwca 2018, 07:51

 

Powrót do Regulamin forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron