Odpowiem Ci patrząc na to co wykonuję i jakie były i s pozytywy takiego biura. Po pierwsze, podobnie jak ty, mieszkam w mieszkaniu wynajętym. Co prawda wstępnie rozmawiałem z właścicielem, ale ten zaczął tłumaczyć się podatkami itd, więc wyszło, że będę mógł zarejestrować działalność na adres mieszkania, ale czynsz miesięczny o 700zł do góry. Drugim rozwiązaniem o jakim pomyślałem to tradycyjne biuro, ale u mnie w mieście za mały pokoik w typowym biurowcu trzeba zapłacić około 600zł miesięcznie. owszem jest możliwość wynajęcia jakiejś sutereny w kamienicy, za około 350zł, ale konkretnie wykonuję usługi projektowania stron www. Więc co? W miejscu do którego w każdej chwili mozna się włamać mam postawić sprzęt komputerowy za około 20.000zł Dodatkowo miesięcznie trzeba by to było ubezpieczyć, o ile ktos by to ubezpieczył. Dalej po co miałbym jeździć do biura? By sie to tak nazywało? Dlatego zdecydowałem się na wynajem biura wirtualnego Mam w sumie prestiżowy adres, sekretarkę, która odbiera korespondencję w cenie, płace tyle za rok, co średnio by wychodziło za nie całe 2 miesiące ”normalnego” biura. Nie mam problemu ze sprzetem. Jest w domu, gdzie faktycznie pracuję, a jak zdarza się sytuacja, że musze się z kimś spotkać pod firmowym adresem, to po prostu wynajmuję na ”godzinkę” gabinet i po problemie. Dla mnie jest to rozwiązanie super.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości