wyposażenie biura

Re: wyposażenie biura

Postprzez urbi93 » środa, 11 lipca 2018, 18:43

na szczęście czasy kiedy zmywając szkolną tablicę zakurzyło się całą klasę mamy juz za sobą. Wreszcie się człowiek nie ubrudzi jak pójdzie do odpowiedzi:)
urbi93
 
Posty: 25
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2018, 16:43

Postprzez » środa, 11 lipca 2018, 18:43

 

Re: wyposażenie biura

Postprzez Radka2 » poniedziałek, 23 lipca 2018, 08:25

Chmielala napisał(a):Hej,

jakich tonerów używacie do drukarek HP?
I pytanie do użytkowników drukarek HP - oryginały czy zamienniki?

Ala

Ja raczej staram się kupować oryginalne wkłady do drukarki laserowej HP. Tak polecił mi w sumie pan w sklepie, w którym kupowałam drukarkę. Wbrew pozorom, oryginalne tonery wcale nie muszą być drogie, ja na przykład zamawiam je na https://www.drukuj24.pl/wklad-laserowy-ce285a-czarny-oryginalny.html i wcale moim zdaniem dużo za nie nie płacę ;)
Radka2
 
Posty: 278
Dołączył(a): wtorek, 11 lipca 2017, 17:52

Re: wyposażenie biura

Postprzez Psytka » środa, 15 sierpnia 2018, 12:51

W biurze nie powinno zabraknąć wygodnych krzeseł i foteli. Jeśli dużo czasu spędzacie przed komputerem to naprawdę trzeba wybrać wygodne fotele, które uchronią przed dyskomfortem spowodowanym kilkugodzinną pozycją siedzącą. Bardzo dobre fotele w rozmaitych kolorach oferuje salon meblowy http://www.biuroimeble.com.pl/ . U nich można kupić ergonomiczne fotele, które doskonale sprawdzą się w każdym biurze.
Psytka
 
Posty: 99
Dołączył(a): niedziela, 19 listopada 2017, 12:39

Re: wyposażenie biura

Postprzez violatta » poniedziałek, 24 września 2018, 12:03

Bardzo dobrym pomysłem w kazdym biurze jest tablica magnetyczna taka jak tutaj https://importmania.pl/product-pol-697- ... 0x180.html Bardzo ułatwia to prace wizualizując coś pracownikom lub klientowi. Warto się nimi zainteresować ponieważ jest to bardzo dobra strona z ciekawymi ofertami.
violatta
 
Posty: 250
Dołączył(a): poniedziałek, 13 listopada 2017, 17:20

Re: wyposażenie biura

Postprzez Megi » wtorek, 25 września 2018, 07:22

Urządzając swoje biuro pamiętaj o tym, by było ono twoją wizytówką, ale także zapewniało co zdrowe miejsce pracy. Ze swej strony mogę polecić akcesoria biurowe: https://akcesoriabiurowe.wordpress.com - kupowałam u nich podstawkę pod laptopa i jest naprawdę świetna. Mają duży wybór artykułów szkolnych i biurowych, jest z czego wybierać. ;)
Megi
 
Posty: 18
Dołączył(a): wtorek, 7 sierpnia 2018, 07:39

Re: wyposażenie biura

Postprzez Autonomia » środa, 26 września 2018, 11:14

To prawda, że biuro jest wizytówką firmy. Przede wszystkim warto zadbac o dobre i wygodne meble, Ja zamawiałam melbe biurowe z gdańska od firmy http://meranti.com.pl/blog/54-meble-biu ... iasto.html . Mają o ofercie funkcjonalne i bardzo nowoczesne meble. Przede wszystkim wykonuja meble na wymiar, dzięki czemu mozna idealnie dopasować je do każdego pomieszczenia.
Autonomia
 
Posty: 68
Dołączył(a): środa, 11 kwietnia 2018, 09:28

Re: wyposażenie biura

Postprzez pores » środa, 26 września 2018, 17:35

W dzisiejszych czasach nie ma znaczenia jki biznes się prowadzi - i taka trzba być na bieżąco i zrobić wszystko, żeby nie oztać za konkurencją. Bardzo potrzebne jest tutaj nowoczesne oprgoamowanie, dlatego tez polecam zainteresowaąć się ofertą firm takich jak ItMagination - https://pl.linkedin.com/company/itmagination.
pores
 
Posty: 190
Dołączył(a): czwartek, 30 listopada 2017, 10:04

Re: wyposażenie biura

Postprzez pola45 » środa, 26 września 2018, 19:40

Możesz miec i drukarkę i skaner w jednym urządzeniu. Zerknij na stronę Epsona. Mają bardzo duży wybór a teraz jeszcze dodatkowo promocje. Możesz zaoszczędzić nawet 500 zł. Sprzęt maja super.
pola45
 

Re: wyposażenie biura

Postprzez kubawo3 » piątek, 28 września 2018, 08:50

moze w jakiejs hurtowni artykulow i rzeczy do biura beda mieli
kubawo3
 
Posty: 13
Dołączył(a): wtorek, 28 sierpnia 2018, 09:17

Re: wyposażenie biura

Postprzez Aero999 » piątek, 28 września 2018, 11:03

A nie lepiej skorzystać z biura serwisowego? Jak moja firma się przenosiła do Krakowa to najpierw skorzystaliśmy z biura CitySpace.pl, a potem na spokojnie były przenosiny na stałe do innego biura.
Aero999
 
Posty: 88
Dołączył(a): poniedziałek, 14 listopada 2016, 10:17

Postprzez » piątek, 28 września 2018, 11:03

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Praca

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość