Wycena firmy

Wycena firmy

Postprzez Kukolama » piątek, 15 grudnia 2017, 09:33

Hej wszystkim, przeglądałem tematy i nie znalazłem o wycenach, dlatego postanowiłem stworzyć nowy wątek. Mam firmę niedaleko Wrocławia, ale zamierzam ją sprzedać z osobistych powodów, muszę ją dlatego precyzyjnie wycenić, sam nie znam się na tym i wolałbym zwrócić się do specjalistów , znalazłem firmę grupatrinity.pl/uslugi/doradztwo-transakcyjne, ma biuro w centrum Wrocławia oraz prestiżowe firmy niby ją polecają. Co myślicie?
Kukolama
 
Posty: 2
Dołączył(a): piątek, 15 grudnia 2017, 09:23

Postprzez » piątek, 15 grudnia 2017, 09:33

 

Re: Wycena firmy

Postprzez rzeczoznawca » wtorek, 27 lutego 2018, 10:07

Polecam Centrum Wycen i Analiz, pochodzą z Krakowa, jednak swoją działalność prowadzą na terenie całej Polski. Jest to przede wszystkim profesjonalna wycena maszyn, nieruchomości oraz wszelkiego rodzaju aktywów majątkowych. Można im zaufać!
rzeczoznawca
 
Posty: 8
Dołączył(a): wtorek, 27 lutego 2018, 10:03

Re: Wycena firmy

Postprzez ninkaa » piątek, 27 kwietnia 2018, 15:32

Ja też planuję w najbliższym czasie skorzytać z takiej profesjonalnej pomocy w zakresie wyceny firmy. Sporo czytałam i doszłam do wniosku, że najlepszą ofertę ma jednak GLC http://www.glc.pl/wycena-przedsiebiorstw/. Pomagają zarówno mniejszym jak i większym przedsiębiorcom, wspierają na każdym etapie procesu wyceny.
ninkaa
 

Re: Wycena firmy

Postprzez majster » piątek, 1 czerwca 2018, 10:37

Dobrze, że szukasz do tego specjalistów, a nie próbujesz zająć się tym samodzielnie. Przedsiębiorstwu, które ma być sprzedane, trzeba ustalić wartość najbardziej zbliżoną do rynkowej, więc trzeba wziąć na pewno zobowiązania, zsumować składniki majątku, sprawdzić go pod kątem prawnym, a dopiero potem specjaliści ustalają rzeczywistą wartość i szukają nabywców.
majster
 
Posty: 16
Dołączył(a): piątek, 1 czerwca 2018, 09:47

Re: Wycena firmy

Postprzez cleo88 » czwartek, 24 września 2020, 16:52