wyposażenie biura

Re: wyposażenie biura

Postprzez Asiula » środa, 16 stycznia 2019, 16:23

Zaczynam dopiero urządzać swoje nowe biuro i potrzebuję między innymi dobrych drukarek i kserokopiarek. Może, zamiast się rozdrabniać, powinnam kupić takie urządzenia wielofunkcyjne laserowe ? Posiadają masę różnych funkcji i są nieodzowne przy codziennej pracy z masą dokumentów. Najlepiej, żeby jak najszybciej drukowały i do tego gwarantowały jak najniższe koszty eksploatacji.
Asiula
 
Posty: 44
Dołączył(a): sobota, 17 listopada 2018, 11:46

Postprzez » środa, 16 stycznia 2019, 16:23

 

Re: wyposażenie biura

Postprzez kompik » czwartek, 17 stycznia 2019, 12:12

Dokładnie tak, urządzenia wielofunkcyjne to odpowiedź na potrzeby każdego biura. Sprawdź na przykład LaserJet Pro M521dw. Szybko drukuje, skanuje i kopiuje dokumenty. Warto zadbać o jakość takiego urządzenia - bezawaryjny sprzęt na pewno ułatwi wszystkie prace biurowe. Zwłaszcza, jeśli masz do czynienia z dużą ilością dokumentów.
kompik
 
Posty: 3
Dołączył(a): wtorek, 25 września 2018, 08:21

Re: wyposażenie biura

Postprzez Agatka » wtorek, 22 stycznia 2019, 10:59

To prawda, nie warto kupować najtańszej drukarki, tylko taką, do której w późniejszym czasie będzie można kupić tani tusz. Ja polecam ciche pomieszczenie, dzięki któremu rozmowy telefoniczne w biurze nie będą problematyczne: https://www.budkitelefoniczne.pl/blog/j ... nikom.html . Zwłaszcza jeśli pracownicy będą musieli mieć dużo kontaktu telefonicznego z klientem, spokojne miejsce do takich rozmów jest niezbędne.
Agatka
 

Re: wyposażenie biura

Postprzez Blue852 » piątek, 25 stycznia 2019, 14:08

Wyposażenie biura w eleganckie meble oraz wysokiej klasy urządzenia jest bardzo ważne, ale według mnie trzeba również zadbać o odpowiedni wystrój. Bardzo spodobał mi się pomysł na „ozdobę” ścian w formie plakatów, które w ciekawy sposób przedstawiają ofertę firmy itp. Pomocne są przy tym efektowne ramy na plakaty. Na stronie https://www.jansen-display.pl/ramy-na-plakaty widziałam bardzo szeroki wybór takich ram w dobrych cenach. :wink:
Blue852
 
Posty: 94
Dołączył(a): czwartek, 31 sierpnia 2017, 12:27

Re: wyposażenie biura

Postprzez EmilKr » czwartek, 14 marca 2019, 10:26

Zgadzam się, że warto wybrać dobrej jakości artykuły biurowe, ale również zamienniki do drukarek które pozwolą pracować Wam stabilnie i bez obaw o braki w tuszach, czy tonerach. Dlatego jak znajdziecie wolną chwilę to odwiedźcie sklep https://dobretonery.pl/ gdzie spokojnie zamówicie wszystko również w większej ilości i często znacząco obniżonych cenach.
EmilKr
 

Re: wyposażenie biura

Postprzez Robin » środa, 20 marca 2019, 12:42

No to może warto abyś najpierw sprawdził propozycje jakie są teraz na rynku w zakresie laptopów do pracy. Z resztą pomoże Ci w tym portal https://www.wybieramlaptopa.pl/ gdzie rzeczywiście możesz liczyć na profesjonalnie przygotowane rankingi i recenzje od specjalistów i do tego również skorzystać z ich forum na którym też udzielają się osoby z dużą wiedzą. Mi pomogli i to bardzo!
Robin
 

Re: wyposażenie biura

Postprzez Roarrra » wtorek, 26 marca 2019, 11:00

Zacząć z pewnością należy od praktycznych i nowoczesnych mebli biurowych. Od największych rzeczy dojdziecie powoli do mniejszych. Zobaczcie sobie na pewno też ofertę od sklepu internetowego https://www.biurowezakupy24.pl Tu bez problemu znajdziecie praktycznie wszystko co bedzie niezbędne do pracy biurowej. Od profesjonalncyh urządzeń biurowych, do mniejszych artykułów dla biura.
Roarrra
 
Posty: 110
Dołączył(a): poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 11:54

Re: wyposażenie biura

Postprzez Silesja » poniedziałek, 1 kwietnia 2019, 16:01

Biuro musi być nowoczesne ale i dobrze zaprojektowane. Myślę ,że bio kominek może nadać wnętrzom niezwykłego i eleganckiego charakteru. Tutaj jest wiele takich projektów https://www.wkladykominkowe.net.pl/30-biokominki które z pewnością spełnią Wasze oczekiwania. Ja osobiście przepadam za tymi wolnostojącymi z szybką.
Silesja
 
Posty: 101
Dołączył(a): czwartek, 30 sierpnia 2018, 14:21

Re: wyposażenie biura

Postprzez Angela1 » poniedziałek, 1 kwietnia 2019, 17:36

Przed wejściem do takiego biura warto wyłożyć Maty wejściowe Będzie to dobrym zabezpieczeniem dla waszych klientów. W okresie zimowo jesiennym dodatkowo ochroni wasze biuro przez zabrudzeniami.
Angela1
 
Posty: 59
Dołączył(a): piątek, 26 października 2018, 18:55

Re: wyposażenie biura

Postprzez zunur » czwartek, 4 kwietnia 2019, 11:02

hej, doradzi mi ktoś dobry sklep z krzesłami obrotowymi?
zunur
 
Posty: 4
Dołączył(a): czwartek, 4 kwietnia 2019, 11:00

Postprzez » czwartek, 4 kwietnia 2019, 11:02

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Praca

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości