wyposażenie biura

Re: wyposażenie biura

Postprzez milka » środa, 21 sierpnia 2019, 06:08

Żadne biuro się też raczej nie obędzie bez odpowiednio wyposażonej łazienki. Sprzęt do takich firmowych łazienek możecie znaleźć na stronie sklepu https://www.ole.pl
milka
 
Posty: 164
Dołączył(a): piątek, 4 grudnia 2015, 09:31

Postprzez » środa, 21 sierpnia 2019, 06:08

 

Re: wyposażenie biura

Postprzez ewelina101 » środa, 21 sierpnia 2019, 07:28

Super, wielki plus dla Ciebie za to, że dbasz o wygodę pracowników :)
ewelina101
 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 21 sierpnia 2019, 07:25

Re: wyposażenie biura

Postprzez Gehrard » piątek, 23 sierpnia 2019, 00:36

Teraz można naprawdę tanio znaleźć sprzęt do biura, np. kupując monitory poleasingowe dla firm - w dalszym ciągu sprzęt dobrej jakości, a przy tym znacznie, znacznie tańszy.
Gehrard
 
Posty: 4
Dołączył(a): czwartek, 22 sierpnia 2019, 23:38

Re: wyposażenie biura

Postprzez Kordi33 » poniedziałek, 9 września 2019, 06:43

Bardzo ważne będą grzejniki w biurze, żeby pracownicy mieli odpowiednio przygotowane warunki do pracy. Bardzo ciekawą ofertę ma firma Mat-Dom - grzejniki sklep . Ja u nich dobierałem grzejniki do domu i jestem bardzo zadowolony.
Kordi33
 
Posty: 48
Dołączył(a): wtorek, 19 marca 2019, 06:23

Re: wyposażenie biura

Postprzez gacek » poniedziałek, 9 września 2019, 10:22

Wyposażenie biura – lepiej, żeby od początku było kompletne. W związku z czym warto zadbać o obowiązkowe meble, takie jak: biurka, stoliki, fotele czy szafy i szafki przy-biurkowe.
gacek
 
Posty: 24
Dołączył(a): poniedziałek, 24 kwietnia 2017, 11:50

Re: wyposażenie biura

Postprzez matorlik67 » poniedziałek, 9 września 2019, 12:35

Lokalizacja, 10m kw na osobę, parking to podstawa. Sprzęt i oprogramowanie z górnej półki. Warto zainwestować, pozytywny efekt potrwa dłużej.
matorlik67
 
Posty: 32
Dołączył(a): sobota, 8 czerwca 2019, 10:59
Lokalizacja: Poznań

Re: wyposażenie biura

Postprzez modnestol » środa, 25 września 2019, 07:36

Szafę do biura trzeba dobrze zaprojektowa w zalezności od sposobu jej użytkowania. W szafie moga być przechowywane cięzkie dokumenty i warto wtedy pomysleć nad jej wzmocnienie poprzez mniejsze odleglósci pomiędzy ściankami i grubsze półki. Może tez być to zwykła szafa na ubrania i wtedy nietrzeba nic wzmacniać
modnestol
 
Posty: 4
Dołączył(a): niedziela, 8 września 2019, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Re: wyposażenie biura

Postprzez KonradSkal » sobota, 28 września 2019, 07:28

Witam, szukam odpowiedzi na pytanie z tematyki drukarek. Czy gwarancja będzie obowiązywać, jeśli będę używał tańszego zamiennika tuszu, a nie oryginalnego? Wczoraj kupiłem sobie drukarkę i tak sobie myślę, czy da się jakoś jeszcze zaoszczędzić na drukowaniu. Tutaj szukałem odpowiedzi: http://tusze-do-drukarek.com.pl .Ale też jestem ciekaw waszych opinii.
KonradSkal
 
Posty: 48
Dołączył(a): poniedziałek, 8 lipca 2019, 06:36

Re: wyposażenie biura

Postprzez Agn » piątek, 1 listopada 2019, 10:46

Jeśli szukacie dobrych jakościowo tuszy lub tonerów, czy chcecie zaoszczędzić na obecnych to polecam https://dobretonery.pl/
Agn
 

Re: wyposażenie biura

Postprzez Psytka » czwartek, 21 listopada 2019, 08:56

Widzę, że każdy z Was skupia się raczej na sprzęcie i na meblach a co z akcesoriami? Przecież w biurze potrzebne sa różne rzeczy. Mi np w pracy bardzo przydaje się organizer. Właśnie planuje zakup plannerów dla siebie i moich pracowników. Bardzo ciekawe propozycje znalazłam na stronie https://make-it-easy.pl/ . Tu można zamówić eleganckie plannery, które ułatwią codzienna pracę w biurze.
Psytka
 
Posty: 245
Dołączył(a): niedziela, 19 listopada 2017, 12:39

Postprzez » czwartek, 21 listopada 2019, 08:56

 

Poprzednia strona

Powrót do Praca

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość