wyposażenie biura

Re: wyposażenie biura

Postprzez chames » wtorek, 5 czerwca 2018, 13:12

Jak dla mnie to do biura koniecznym jest posiadanie dobrego telefonu. My u siebie do firmy kupiliśmy LG Q6 w Playu - wszyscy pracownicy dostali służbowe i są mega zadowoleni!
chames
 

Postprzez » wtorek, 5 czerwca 2018, 13:12

 

Re: wyposażenie biura

Postprzez violatta » poniedziałek, 18 czerwca 2018, 17:43

Na mojej liście wyposażenia biura nie mogłoby zabraknąć pozycji o nazwie ekspres do kawy oraz kawa od tego producenta https://www.czaskawy.pl/ Jej smak jest niepowtarzalny i nie podrabialny. Każdy kto choć raz spróbował tej kawy będzie pamietać jej smak na bardzo długo.
violatta
 
Posty: 265
Dołączył(a): poniedziałek, 13 listopada 2017, 17:20

Re: wyposażenie biura

Postprzez Chmielala » środa, 4 lipca 2018, 10:48

Hej,

jakich tonerów używacie do drukarek HP? Czy te Black Point sprawdzają się? I czy macie może jakąś sprawdzoną firmę, która daje rabaty przy większych zamówieniach? Tutaj znalazłam tonery Black Point, ktoś coś słyszał?

I pytanie do użytkowników drukarek HP - oryginały czy zamienniki?

Ala
Chmielala
 
Posty: 5
Dołączył(a): środa, 4 lipca 2018, 10:33

Re: wyposażenie biura

Postprzez orange12 » poniedziałek, 9 lipca 2018, 17:56

Dobre komputery przede wszystkim to podstawa. Ważniejszej rzeczy sobie nie wyobrażam w dzisiejszych czasach.
orange12
 
Posty: 28
Dołączył(a): poniedziałek, 9 lipca 2018, 15:06

Re: wyposażenie biura

Postprzez biurowy » środa, 11 lipca 2018, 08:51

Fajną opcją wyposażenia jest budka telefoniczna do biura. Dzięki niej nie ma problemu z prowadzeniem rozmów telefonicznych. Przyda się zwłaszcza tam, gdzie co chwila dzwonią klienci. Warto się zastanowić nad zamontowaniem czegoś takiego - pracownicy nie będą sobie przeszkadzać nawzajem i chodzić po budynku w poszukiwaniu wolnego pokoju.
biurowy
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2018, 08:45

Re: wyposażenie biura

Postprzez jarekkoziel » środa, 11 lipca 2018, 09:47

Zależy co dokładnie Cię interesuje. Przede wszystkim na sam początek należy postawić na te najbardziej praktyczne sprzęty i gadżety, a resztę będziesz poźniej dokupował
jarekkoziel
 
Posty: 13
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2018, 07:59

Re: wyposażenie biura

Postprzez monte88 » środa, 11 lipca 2018, 13:02

Po dobraniu mebli reszta jest już naprawdę samą przyjemnością według mnie ;)
monte88
 
Posty: 29
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2018, 11:51

Re: wyposażenie biura

Postprzez urbi93 » środa, 11 lipca 2018, 18:43

na szczęście czasy kiedy zmywając szkolną tablicę zakurzyło się całą klasę mamy juz za sobą. Wreszcie się człowiek nie ubrudzi jak pójdzie do odpowiedzi:)
urbi93
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2018, 16:43

Re: wyposażenie biura

Postprzez Psytka » środa, 15 sierpnia 2018, 12:51

W biurze nie powinno zabraknąć wygodnych krzeseł i foteli. Jeśli dużo czasu spędzacie przed komputerem to naprawdę trzeba wybrać wygodne fotele, które uchronią przed dyskomfortem spowodowanym kilkugodzinną pozycją siedzącą. Bardzo dobre fotele w rozmaitych kolorach oferuje salon meblowy http://www.biuroimeble.com.pl/ . U nich można kupić ergonomiczne fotele, które doskonale sprawdzą się w każdym biurze.
Psytka
 
Posty: 470
Dołączył(a): niedziela, 19 listopada 2017, 12:39

Re: wyposażenie biura

Postprzez violatta » poniedziałek, 24 września 2018, 12:03

Bardzo dobrym pomysłem w kazdym biurze jest tablica magnetyczna taka jak tutaj https://importmania.pl/product-pol-697- ... 0x180.html Bardzo ułatwia to prace wizualizując coś pracownikom lub klientowi. Warto się nimi zainteresować ponieważ jest to bardzo dobra strona z ciekawymi ofertami.
violatta
 
Posty: 265
Dołączył(a): poniedziałek, 13 listopada 2017, 17:20

Postprzez » poniedziałek, 24 września 2018, 12:03

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Praca

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron