Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Postprzez RenataR » wtorek, 18 czerwca 2019, 03:28

Witam wszystkich :) Planuje w najbliższym czasie nieco się podszkolić i w związku z tym szukam dobrych jakościowo szkoleń z zakresu księgowości i podatków. Czy możecie polecić jakieś strony/firmy, które takie spotkania organizują ? Z góry dziękuje :)
RenataR
 

Postprzez » wtorek, 18 czerwca 2019, 03:28

 

Re: Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Postprzez nicck » wtorek, 18 czerwca 2019, 03:36

a może jakiś kurs online ? Pełno tego w sieci, wystarczy poszukać w google.
nicck
 

Re: Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Postprzez mallva » wtorek, 18 czerwca 2019, 03:55

sama jestem księgową i o ile nie mam nic do kursów online jako takich o tyle uważam, ze w księgowości raczej się taka forma nie sprawdza. Bardzo ciekawe spotkania organizuje pani Marta Niziołek :) W tamtym roku byłam na jednym, w tym jestem zapisana już na 2 kolejne. Warto zerknąć :)
mallva
 

Re: Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Postprzez RenataR » środa, 26 czerwca 2019, 15:37

mallva dziękuje Ci bardzo za namiar. Piszesz, że byłaś już na jednym takim szkoleniu - napiszesz coś wiecej ? Jaka tematyka, w jakim mieście, ile trwało itd? W zasadzie interesuje mnie wszystko :)
RenataR
 

Re: Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Postprzez mallva » poniedziałek, 8 lipca 2019, 10:04

w tamtym roku byłam na szkoleniu w Gdańsku ( z optymalizacji podatkowej). w tym wybieram się na 2 kolejne, tez do Gdańska i do Poznania. Szkolenia trwają z reguły 2 dni. Organizacja na wysokim poziomie, ceny kursów też niewygórowane. Zawsze można się postarać o dofinansowanie z krajowego funduszu szkoleń, z tego co wiem to sporo osób z tego korzysta :)
mallva
 

Re: Szkolenia z księgowości i podatków - gdzie zrobić ?

Postprzez RenataR » środa, 31 lipca 2019, 09:24