Koszty prowadzenie firmy...

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez symfony » czwartek, 4 stycznia 2018, 08:34

Firmę to chyba najlepiej mieć jako emeryt, brak zusu to podstawa :D
symfony
 
Posty: 5
Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2018, 08:32

Postprzez » czwartek, 4 stycznia 2018, 08:34

 

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez wiktoria68 » czwartek, 8 lutego 2018, 17:25

Jednym z kosztów, acz dobrze wydanym jest zamontowanie w firmie monitoringu. Pamiętam kilka lat temu, kiedy rano przyszliśmy do pracy, okazało się, że po komputerach w firmie zostało wspomnienie. Skradziono 26 zestawów komputerowych, a szef nie miał nawet ubezpieczenia, o monitoringu nie wspomnę. To go jednak czegoś nauczyło, teraz ma i jedno i drugie. Sprawdźcie ofertę,
strona www odpowie Wam na wszelkie pytania. Koszty naprawdę żadne w porównaniu z tym, co można stracić.
wiktoria68
 
Posty: 1149
Dołączył(a): czwartek, 16 listopada 2017, 16:40

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez ceramic3 » niedziela, 11 lutego 2018, 19:13

Ja niestety nie mam za dużej wiedzy w tym obszarze tematycznym. Dlatego też niezbyt będę w stanie pomóc...
Niewiele jest cnót, których Polacy nie posiadają, ale niewiele też jest błędów, których potrafili uniknąć…
ceramic3
 
Posty: 4
Dołączył(a): niedziela, 11 lutego 2018, 15:46

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez katarzyna.j » poniedziałek, 12 lutego 2018, 13:04

koszty prowadzenia firm są bardzo różne, jest to szeroki temat dlatego lepiej jest to zlecić firmie zewnętrznej np do jakiegoś biura księgowego, które się tym zajmuję profesjonalnie. Jest to chyba najlepsza opcja.
katarzyna.j
 
Posty: 59
Dołączył(a): poniedziałek, 12 lutego 2018, 12:31

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez jaskier » czwartek, 26 kwietnia 2018, 14:33

Wiele firm często rezygnuje z niektórych działów na rzecz korzystania z zewnętrznych usług. Nie powiem, to jest jakaś forma oszczędności, ale ze względu na ciągłe zmiany w rynku i rozwój przedsiębiorstwa, często dochodzi do weryfikacji tego modelu zarządzania i wtedy koszty się zwiększają. Dużo przedsiębiorców oszczędza tam, gdzie tak naprawdę nie powinno, np. na pracownikach, świadczeniach, wyposażeniu, marketingu, a potem się okazuje, że trzeba to zmienić, bo inaczej nie utrzymają się na tle konkurencji, która podejmuje lepsze decyzje w tym zakresie.
jaskier
 
Posty: 7
Dołączył(a): czwartek, 26 kwietnia 2018, 14:18

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez dariawaria » środa, 23 maja 2018, 12:22

moja firma to projektowanie systemów klimatyzacyjnych i wszelkimi kosztami zajmuje się księgowa, to chyba najlepsza opcja, sama bym się w tym pogubiła...
dariawaria
 
Posty: 410
Dołączył(a): sobota, 24 marca 2018, 11:51

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez luka14 » wtorek, 29 maja 2018, 12:48

Niestety w naszym kraju są one zbyt duże. Szczególnie przez absurdalne podatki, ech..
luka14
 
Posty: 20
Dołączył(a): wtorek, 29 maja 2018, 12:15

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez Ewakuacja » wtorek, 29 maja 2018, 21:07

Mój znajomy, który prowadzi własny biznes, warsztat samochodowy w prosty sposób zoptymalizował koszta dostawców części. Dzięki takiej platformie https://woopauto.com znajduje wszystkie potrzebne mu części, dostawców, sklepy oraz firmy transportowe, tym samym nie traci czasu na latanie, załatwianie po kilku punktach, jak wiadomo czas to pieniądz w tym biznesie. Warto się nad tym zastanowić, tym bardziej jeżeli szukasz oszczędności w firmie.
Ewakuacja
 
Posty: 327
Dołączył(a): poniedziałek, 1 maja 2017, 18:23

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez Arkadiusz1 » środa, 30 maja 2018, 10:31

Jasna sprawa, warto dobrze zastanowić się, nad kierunkiem rozwoju Waszej firmy.
Arkadiusz1
 
Posty: 923
Dołączył(a): czwartek, 21 września 2017, 12:16

Re: Koszty prowadzenie firmy...

Postprzez agaa » poniedziałek, 25 czerwca 2018, 14:38

W każdej firmie są koszty, których nie można w żaden sposób zmniejszyć oraz takie, które da się ograniczyć w pewnym stopniu, jeżeli generują zbyt duże wydatki finansowe. Nie możemy uniknąć ZUS ani podatków, nie możemy też oszczędzać kosztem pracowników. Gdzie więc szukać oszczędności, by te kwoty w skali roku nie były tylko groszowymi sprawami? W każdej firmie najpewniej dużo pieniędzy traci się na ogrzewanie oraz energię - można więc przeprowadzić audyt energetyczny przedsiębiorstwa i zobaczyć co pozwoli zaoszczędzić sporo pieniędzy. Audyt energetyczny ma na celu zmniejszenie kosztów ogrzewania budynku, kosztów uzyskania ciepłej wody użytkowej oraz kosztów wentylacji i klimatyzacji. Celem przeprowadzenia audytu jest zalecenie konkretnych rozwiązań, które pozwolą na zaoszczędzenie energii.
agaa
 
Posty: 91
Dołączył(a): czwartek, 22 września 2016, 08:27

Postprzez » poniedziałek, 25 czerwca 2018, 14:38

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gospodarka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość