Zgadzam się, że film jest bardzo efektywnym narzędziem i wcale nie musi być kosztowny. Zobacz np stronę
krótkie filmy reklamowe Short Film 4U, czy takie choćby
szablony animacji 3D i filmów na Youtube. Przekonasz się, że możesz mieć, zwłaszcza w przedświątecznej promocji, profesjonalne filmy reklamowe czy promocyjne z animacją 3D w jakości full HD, a więc jak najbardziej także do emisji telewizyjnej, za grosze.
Oczywiście, grosze w zestawieniu z reklamą, którą proponują agencje czy domy mediowe. Tam zaczniesz od kilkunastu tysięcy złotych, nawet do milionów, a tutaj dostaniesz bardzo przyzwoitą jakość za 300-400 czy tysiąc złotych, o ile zamówisz coś ekstra. A za 3000 to już z telefonem, wanną i fontanną ;)
Myślę, że nie warto przepłacać. Serio! Krótkie filmy reklamowe na Youtube (przy trzech już masz pozycjonowanie gratis), są o wiele lepsze niż wyrzucanie pieniędzy w AdWords, gdzie przepalisz budżet i dostaniesz kilka wizyt na stronie, często ludzi średnio zainteresowanych Twoim towarem czy usługą, a samo pozycjonowanie filmu, to koszt nawet kilkaset zł miesięcznie, więc w sumie opłaca się wydać 1000, mieć 3 krótkie reklamy i filmy, które oglądają użytkownicy. Zaoszczędzisz na wejściu kilka-kilkanaście tysięcy zł. No i takie filmy się "nie starzeją", o ile będziesz miał wciąż w sprzedaży towar (usługę), albo jeśli będzie to reklama marki. A emisja bezpłatna
Masz jeszcze Vimeo, Insta, FB itd... A Wszędzie pokażesz ludziom to, co chcesz, zupełnie gratis. Jaki będziesz miał koszt dotarcia do kilku tysięcy użytkowników? Policz sobie... a potem pomyśl, że potencjalnie możesz dotrzeć do kilkuset milionów
No, ale żeby to osiągnąć, to już nieco wyższa szkoła jazdy ;)